TR / EN MENU
<h4>İLK DIGITAL-NEURO </h4><h5>ARAŞTIRMAYI  YAPTIK </h5>
İLK DIGITAL-NEURO ARAŞTIRMAYI YAPTIK

YouthWorks olarak veriyi yaratıcı süreçlerde kullanma konusunda öncü olmak istiyoruz.
“Yaratıcı bir filmin gerçekten yaratıcı olduğunu bazen hissediyoruz ama işe yarayıp yaramayacağını nereden biliyoruz? İşe yarayan dijital reklamların özellikleri neler? TV ve Dijital reklam formatları nasıl farklılaşmalı ve birbirine nasıl entegre edilmeli?” gibi soruların yanıtlarını, Türkiye’nin önde gelen Neuro Research şirketi ThinkNeuro ile birlikte aradık ve Türkiye’nin ilk Dijital Neuro araştırması “Digital Head”i ortaya çıkardık. Hazırlığı 8 ay süren araştırmada; yaklaşık 1000 TV reklamını, son 2 senede YouTube Ad Leaders Board’a giren en başarılı dijital reklamlar ile karşılaştırdık ve şaşırtıcı sonuçlar elde ettik.